Πέμπτη, 8 Απριλίου 2010

Συζυγίες - O Sakis

Α=άντρας, Γ=γυναίκα
--------------------------------------------------------------
Κυρίες και κύριοι καλωσήλθατε σε ένα ακόμη X-Factor!!!


Γ -Σάαααακηηηηηηηηηηηη……
Α -…Τς τς τς… σιγά καλέ πως κάνεις έτσι… σιγά
Γ -Ναι! Πες μας τώρα να μην κάνουμε έτσι και για τον Sakis!
Α -ε… εντάξει σιγά… σαν δεκαπεντάχρονο κάνεις…
Γ -Άντε βρε! Ζηλεύεις τον Sakis!
Α -Ναι σιγά…
Γ -Τι σιγά! Πες μας τώρα ότι είσαι πιο ωραίος από τον Sakis να τα δούμε όλα!
Α -…ντάξει, δεν είπα εγώ ότι είμαι πιο ωραίος αλλά κι εσύ είσαι υπερβολική…
Γ -Τι λες αγάπη μου! Για τον Sakis δίνω ρέστα!
Α -…καλά…
Γ -Τι θα πει καλά;
Α -Κάνε ότι αγαπάς, ούτως ή άλλως είναι παντρεμένος.
Γ -…και δηλαδή;
Α -ε τι «δηλαδή»; Τι ανάγκη έχει ο Sakis έχει την Κάτια δίπλα του.
Γ -Τι υπονοείς; Ότι εγώ δεν πιάνω μία μπροστά στην Ζυγούλη; Δηλαδή τι έχω να ζηλέψω, ε; Πες μου τι έχω να ζηλέψω; Δηλαδή εκείνη είναι καλλίτερη από μένα;
Α -Δεν ξέρω αν στο έχουν πει αλλά η Κάτια είναι φωτομοντέλο.
Γ –Και λοιπόν; Εγώ τι έχω να ζηλέψω από την ζυγούλη; Αλλά τέτοιος είσαι, πάντα να με υποτιμάς! Πάντα έτσι κάνεις! Να με έχεις από κάτω!
Α -Όχι βρε αγάπη μου εγώ δεν είπα αυτό…
Γ -ΜΉΠΩΣ ΓΟΥΣΤΆΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΥΓΟΎΛΗ ΚΙΟΛΑΣ «ΤΕΛΕΥΤΑΊΕ» ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΣΩ ΌΛΑ ΕΔΏ ΜΈΣΑ;
Α -…όχι βρε αγάπη μου μην με αποπαίρνεις… δεν εννοούσα κάτι τέτοιο…
Γ -Ναι! Άστα αυτά και καταλάβαμε ποιος είσαι!!! Κάθεσαι μαζί μου και χαλβαδιάζεις με το μυαλό σου φωτομοντέλα!!!
Α -…μα …εγώ …δεν
Γ -ΕΛΑ! ΑΣΤΑ ΑΥΤΆ!!! ΥΠΟΚΡΙΤΉ!!! ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΌΝΤΙΑ ΣΟΥ Η ΖΥΓΟΎΛΗ!
Α -Ηρέμησε βρε αγάπη μου δεν…
Γ -Άσε με! Ψεύτη! Υποκριτή! Ελεεινέ άντρα! Μια ζωή να με κάνεις σκουπίδι! Να με ταπεινώνεις!
Α -!
Γ -Ναι! Κάνε τώρα τον ανήξερο! Κι όλα αυτά γιατί; Επειδή είπα πως είναι ωραίος ο Sakis! Τι Γολγοθά ανεβαίνω μαζί σου!
Α -Ηρέμησε βρε αγάπη μου εγώ δεν σου είπα τίποτα. Καλά κάνεις δεν με πειράζει να θαυμάζεις τον Σάκη.
Γ -Μπα; Τώρα με σπρώχνεις και σε ξένες αγκαλιές; ε; Μήπως σου είμαστε και βάρος κύριε; ε; Θες να σου αδειάσουμε την γωνιά μήπως;
Φεύγω, πάω να δω τον Sakis στην κρεβατοκάμαρα, με πίκρανες κι απόψε…
Α -!
Γ -…σιχτίρ πια μαζί σου… ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΉΣΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΣΙΆΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΆΜΑΡΑ ΑΠΌΨΕ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΌΨΩ!!! ΚΟΥΒΈΡΤΕΣ ΞΈΣ ΠΟΥ ΈΧΕΙ.
Α -…εντάξει…

Δεν υπάρχουν σχόλια: